Система
навчання STEM є одним із напрямків
інноваційного розвитку природничо-математичної освіти, яка допомагає сьогоднішнім дітям завтра стати новаторами, готовими
жити в реальному швидкозмінному світі, критично мислити, бути творчими
особистостями.
Видатний енциклопедист
XX
століття В. І. Вернадський говорив, що
«зростання наукового знання швидко розмиває грані між
оокремими
науками. Ми
все більше
спеціалізуємося не по
наукам, а по проблемам».
І це дійсно
так. STEM-навчання дозволяє зміцнити та вирішити найбільш актуальні проблеми
майбутнього.
Як вчитель
хімії, у викладанні свого предмету, завжди дотримувалась думки: «Поганий той хімік, який не цікавиться нічим, окрім свого предмету. Якщо ви бажаєте стати справжнім вченим, а не рядовим експериментатором, я раджу вам зайнятися
всіма природничими науками, не забувши і про математику».
Ці слова належать
М.Шеллі - автору роману «Франкенштейн, або Сучасний Прометей».
Крім того, ряд учених при визначенні хімії наголошують,
що хімія - це мистецтво. А щоб наука захоплювала,
щоб займатися нею було цікаво,
доступно і радісно, широко впроваджую проектну
технологію.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.